<صدیقی: ملت ما به رابطه با آمریکا چشم ندوخته‌اند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 980
نویسنده : کامران وزیری

 

وی همچنین اظهار کرد: اگر ملت ما بر آمریکا پیروز شد به این خاطر بود با مساله ولایت توانست تمام رشته‌های وابستگی‌اش را از آمریکا و دنیای غرب قطع کند و تمام سنگرنشینان قبلی را نیز از این مملکت بیرون کند. ملت ما ملتی است که زیر پرچم ولایت هشت و سال و نیم جنگ را تحمل کرده است و ندای هیات من‌الذلت خاموش نشد و نشان داد حق بر باطل چیره می‌شود همچنین این ملت ملتی است که در دوره جنگ تمام عیار نظامی و زیر بمب‌ها و خمپاره‌ها و موشک‌ها حرکت روبه جلوی خود را متوقف نکرد و در حصرهای شدید اقتصادی نیز حرکت علمی خود را به جلو پیش برد.

 

 

وی گفت: این ملت، ملتی است که بر فتنه های داخلی و شورش‌های منطقه‌ای پیروز شده و به شرق و غرب نه گفته است و ثابت کرده که می‌توان نه شرقی ونه غربی بود و به پای خود ایستاد و زندگی عزتمندانه و شرافت‌مندانه‌ای را هم داشت.

 

صدیقی همچنین اظهار کرد: عده‌ای که از امامی که آن قدر کرامت داشت از ابتدا عقده داشتند و نمی‌توانستند آن شرایط را تحمل کنند این‌ها کسانی بودندکه در مسیر فتنه برای براندازی برنامه‌ریزی داشتند و دندان‌های‌شان را تیز کرده بودند اما می‌گفتند بعد از امام؛ چراکه تا امام است انقلاب به سمت دین و حاکمیت ارزش‌های دینی است. این‌ها کسانی بودند که کنار امام حضور داشتند دل‌شان برای ارتباط آنچنانی با آمریکا لک زده بود و می‌خواستند فرهنگ غرب را احیا کنند ولی تا وقتی امام حاضر بودند این کار برایشان عملی نبود؛ بنابراین بعد از امام برنامه‌ریزی کردند و در 18 تیر می‌خواستند این برنامه خود را به اجرا بگذارند اما با عنایت الهی و اثتقاصه مقام معظم رهبری به امام عصر دیدید که چه شد و چگونه آن فتنه خاموش شد.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که «فتنه سال 88 از جنگ سخت‌تر از کودتا مشکل‌تر و از هر خطری خطرناک‌تر بود» گفت: در این فتنه کسانی جلو آمدند که فکر نمی‌کردند کارشان به اینجا کشیده شود این‌ها صاحب‌منصبان دوران حاکمیت امام و مدعیان ثبت ولایت فقیه و این‌که بنیانگذاران راه ولایت بودند. اما این‌ها اولین گروه‌های شدند که در برابر حکومت اسلامی و حاکمیت ولایت قد علم کردند پرچم به دست گرفتند.

 

صدیقی گفت: شما دیدید که در این فتنه سر و کله سلطنت‌طلبان و منافقین و کسانی که با ولایت فقیه کل بلکه با ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیعت کرده بودند در کنار منافقین و ملحدین در یک صف به میدان آمدند و قضیه تقلب را مطرح کردند و در برابر ولایت و آرمان‌های بلند انقلاب قد علم کردند و هشت ماه این کشور در آتش فتنه نیز بود و این‌ها دنیا استکبار آنچنان به طمع انداخته بودند که سران قدرت‌های بزرگ رسما به صحنه آمدند و گفتند که ما اوضاع را رصد و از فتنه‌گران حمایت می‌کنیم؛ بنابراین بوق‌های تبلیغاتی و شبکه‌های ضدانقلابی تبلیغات‌شان را شروع کردند و کار به جایی کشید که برای برخی از مردم عزیز ما متشبه شد و گاهی به پشب‌بام‌ها می‌رفتند و اوضاع می‌رفت طوری شود تا آن‌ها به هدف‌شان برسند.

 

وی افزود: اینجا بود که امام عصر فرمودند شما بی‌کس و بی‌یاور نیستید و دست عنایت حضرت ولی عهد از آستین این ملت شریف بیرون آ‌مد و در یک حرکت خودجوش آنچنان حضوری در همه شهرستان‌ها از خود نشان دادند که روی فتنه را سیاه کردند و حضور الهی مردم در آن روز چشم فتنه را کور کرد و متن مردم از ولایت، دین و خط شهیدان حمایت کردند و همچنین با نائب امام زمان و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت کردند و ما زبان‌مان از بصیرت مثال زدنی و حضور به موقع و کارساز، اثرگذار‌،دشمن برانداز این مردم عاجز است و البته این بصیرت باید بار دیگر چاشنی بخورد و خودرا در همه صحنه‌ها نشان دهد و این‌طور نباشد یک وقت چشم باز کنیم و ببینیم که آن جریان سرنوشت کشور را در دست دارد.

 

وی اظهار کرد: این ملت ملتی نیست که به رابطه با آمریکا چشم دوخته باشد، این‌که فقط به این موضوع بسنده شود اهانت به ملت بزرگی است که هشت و سال نیم جنگ را با عزت پشت سر گذاشت. ما باید خودمان مستقل باشیم و بدانید همه این‌ها بر محوریت ولایت فقیه و ارزش‌های‌مان است و این انتظار را از امام عصرمان داریم که آن عنایتی که در روز 9 دی به دل‌ها داشتند و همه را به صحنه کشاند به ما نگاه کنند با یک یا حسین دیگر این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) برسد.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: حماسه 9 دی , اوج دلبستگی به ولایت فقیه , نابودی نقشه های شوم دشمنان ,



مطالب مرتبط با این پست
.
اوباما: ایران یک سال یا بیشتر تا ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد/ ابراز خوشبینی درباره توافق هسته‌ای
نتانیاهو و مشکل ندیدن شلوار جین در ایران + کاریکاتور
سیاهه مواضع دولتمردان آمریکایی علیه نظام و ملت ایران
صالحی خبر داد: دستگیری 4 خرابکار در یکی از تاسیسات هسته‌ای
چهره ها در لباس احرام/تصاویر
امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا چه گفتند؟
حر عاملی حزب الله کیست؟ + عکس
سرنوشت سوریه را سوری‌ها تعیین می‌کنند/قطعنامه شورای امنیت منافاتی با منافع سوریه ندارد
چهره مرموز حامی تحریم‌های ضد ایرانی در کنگره آمریکا کیست؟
روسای جمهوری که حاجی شدند/ تصاویر
واشنگتن جرات حمله به ایران را ندارد
توافق برای برقراری روابط با انگلیس در سطح كاردار غيرمقيم
رمزگشایی از «اتفاقی که بجا نبود» !؟
دولت به انتقاد منتقدینش افتخار می‌کند/ 50 روزبه اندازه 500 روز در سیاست خارجی قدم برداشتیم
عجایب سوره توحید
امنیت پایدار دریاها مدیون نیروی دریایی ارتش ایران است
حال‌وهوای این روزهای مرقد حضرت زینب(س)+تصاویر
دیده های خندان
دیپلماسی هسته ای بعد از فشار تحریم
«کابوس» سعودی‌ها از احتمال بهبود روابط ایران و آمریکا
هشت روستاي استان حلب سوريه از حضور عوامل مسلح پاكسازي شد
نخست‌وزیر لیبی آزاد شد
اذعان یک مقام صهیونیست به دشواری نبرد با حزب الله
وزير خارجه انگليس: در حال مذاکره با ایران برای از سرگیری روابط دوجانبه هستیم
ارتش سوریه عملیات «نبرد زلزله» تروریست‌ها در ادلب را ناکام گذاشت



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: